mimpi anjing

dalam susasana yang genting macam sekarang ni, dengan final projek tak siap siap lagi, dengan final exam lagi 2 paper, aku telah mendapat mimpi yang pelik. malam tadi aku mimpi aku ada bela seekor anak anjing yang bersaiz kucing dewasa. oh damn..tak pernah terlintas pun kat kpale aku nak bela anjing.

yang paling tak bleh bla… aku siap bergurau gurau dengan anjing tu. die punya lah suka kat aku sampai molampat back flip! seyes beb.. backflip. aduyaaii… pening kpale aku. nape lah aku bleh dapat mimpi camtu. mimpilah bela hamster ke… dolphin ke… ni anjing.. wtf?

hmmm… sebenarnye mase aku mimpi tu, aku ade teringat satu video yang aku tgk kat youtube beberapa hari lepas berkenaan penjelasan membela anjing di sisi islam.

daripada video tu, dapat disimpulkan bahawa anjing tu tak lah sejijk yang kita anggap selama ni. nampak anjing, terus jauh jauh lari. takut kena samak. kalau anjing masuk rumah, satu rumah kena samak. tidak. islam itu mudah. tidak perlu rumitkan keadaan.tolong betulkan kalau aku salah.

  1. 5 posting dalam satu hari
    kau….tak rasa penat ke?
    wahai cek rasaksa dan delbarto adriano?

    • delbarto
    • April 27th, 2009

    post tuh da ada kt tagged b4..so just copy paste lor…bart…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

