jiwaku berantakan

l_cc49d48b7f78259666ea7b675baa26c5

camni lah keadaan aku sekarang. tension beb. PSM aku tak siap siap lagi. setiap hari duduk kat lab, tapi kerja tak siap siap gak. yelaa cube bayangkan, untuk render simulation kat komputer tu, amek masa sampai 4 jam. 4 jam beb! pastu, bila dah render, data yang kita nak, tak sepatutnya jadi camtu. kalau ralat sikit sikit ok lagi. tapi ralat besar nak mampus. sampai tak logik. so nak taknak kena la ulang semula rendering kat software tu, sampai dapat (ade la dalam 18 kali aku render stakat ni). aku memerlukan 5 kali rendering untuk 5 data. tapi skarang, 1 data pun tak siap lagi. mau tak pecah kpale aku duk ngadap bende tu hari hari? anak bini kat rumah tu da brape hari tak makan sebab aku tak balik balik lagi. (cerita tipu) minggu depan da present. jumaat ni mesti nak kena siap semua kerja, termasuk poster dan teknikal paper sebab encik zaki mesti nak tengok… arrrgggghh^%^&$@!! uuurrrppp~ (ahhh…sedap gak siput sedut masak lemak kat warung pojok tadi)

trivia : untuk menghilangkan stress.. ikuti langkah langkah yang ditunjukkan dalam post ni >> klik

    • cdomp
    • April 28th, 2009

    rilek eijat..rilek..cool~

  1. heheh..
    psm??
    i present psm1 sok..
    adeyh..
    mggigil sket ah.
    dpt penilai yg sgt2 skema n kdeku mrkh!
    tkottttttttttttt!!

    bytheway.gudluck!
    =)

    • delbarto
    • April 29th, 2009

    hawt choc…u ngorat ijat ke..ahaha..i da xtulis sni la

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

